Jumaat, 6 Julai 2018

Sambutan raya di pejabat.

Alhamdulillah, selesai dah penganjuran majlis sambutan hari raya pejabat. Sebagai organizer, ya, ada kurang di sini sana, tapi majlis makan-makan kan, kita lelap mata aje lah. Insha Allah, tahun ni tahun terakhir bertugas sebagai organizer. Next year kita serahkan tugas kepada team baru pula.

Tumpang bergambar kat gerai orang ;) Tahun ni, untuk pertama kalinya, sepanjang 8 tahun kahwin, kami tak sedondon di majlis hari raya pejabat. Masing-masing pakai warna favorite masing-masing. Ya suami, awak memang nampak handsome dengan warna tu, tapi jangan paksa I pakai sebab I tak suka biru =p


Majlis Hari Raya ni, selain sibuk dengan makanan, kita juga akan sibuk bergambar. Mengabadikan segala kenangan selagi umur panjang. Kot ada yang pencen nanti, gambar ni balik la kita tengok sebagai memori. Haha! Hello Jabatan Canselori, my 1st department time join sini.

GCB, the sisters! Best friends share laughs, memories and inside jokes. They will always be honest and stand by your side no matter what. They wipe your tears, pick you up when you fall, and are forever a piece of your heart. Hidup GCB!

Antara tetamu yang hadir. Pagi tu pula tengah hot isu tentang kes baby Adam Raikal yang hilang. So, itulah antara topik kami time majlis.  Pengasuhnya maklum kepada ibunya, baby Adam telah diambil oleh bapanya tetapi tragedi lain pula yang datang apabila mayat baby Adam dijumpa dalam peti sejuk rumah Pengasuh.

Ya Allah, apa jenis manusialah kan. Koyak emosi pagi tu, sedih mengenangkan nasib baby tu. T____T  Esoknya pun, masuk office, tetap sedih juga bila tengok orang share video time emak baby Adam terima berita tu, time baby Adam dikebumikan.Ya Allah Ya Tuhanku, kau berilah kekuatan untuk parent baby Adam kuat dan tabah menerima dugaan ni. Aaaamin.

Even bertugas, bila team roger nak bergambar, laju aja kita lari untuk join. Tugas, tugas! Bab bergambar tetap kena on. Hai team Tetampa! Berkubur terus ye bola tampar kita. Moh kita fokus kat rumahtangga ajelah ya ;)


Part of my office mate lama! Semoga kalian semua diberkati Allah swt dunia akhirat, Insha Allah.

Team office lama, ex-team office lama, Big Bos HR dan rakan sekerja lain.

Syawal masih berbaki seminggu lagi. Lepas big event ni, ada beberapa jemputan  jamuan raya dan open house lagi akan menyusul. Alhamdulillah dan terima kasih pada yang sudi  menjemput dan terima kasih atas ingatan.

Insha Allah, orang jemput kita datang. Yang tidak tu, kita faham dan sedar diri sendiri ajelah. Bukan rezeki untuk kali ini. Sila undur diri dan move on dari semuanya.

Selamat berhujung minggu semua ;)

Wassalam!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan