Rabu, 17 Julai 2019

Chocolate and Coffee Caffe, Nilai

Salam,

Lamanya tak update blog!
Busy training untuk SUKANUN this coming weekend.
Majlis kahwin anak buah Azreen pun akan berlangsung this weekend juga. Kalaulah boleh bahagi dua badan ni Ya Pak Mertuaku, memang dua-dua event pun kita nak datang tau!

Dalam busy, sempat juga entertain Melen yang turun ke Nilai. Dapatlah ber me time sekejap tanpa drama golek-golek Reezqy kalau pi AEON Nilai. Haha!

Tak tahu  nak lepak mana, so kita try satu caffe yang baru buka dalam AEON Nilai, Cholocate and Coffee Caffe. Mostly dalam menu tu, macam banyak chocolate dari coffee. Tengok harga pun agak pricey juga, tapi dah duduk, kita order ajelah.

I order Chocolate Milk Shake. Teringin pula nak benda sejuk dan manis-manis. Bila order sampai, kecewa lak sebab sebenarnya nak Ice Blended, tapi pi order Milk Shake. Apa yang difikir tak seiring dengan yang diucap. Haha.

Kak Muna order Brownies & Ice Cream.

Melen order lempeng je sebab dia pun baru jumpa ex-Pensyarahnya, kenyang lagi, so ini je yang dia nampak boleh ditelan time tu.

Lama juga kami borak. Sepatutnya, turn I ambil  Raneeya kat sekolah petang tu tapi I pass to Azreen aje sebab masih belum puas borak. Macam-macam cerita yang keluar sebab dah lama tak jumpa. Siap gosip Oksana pun masuk sekali =p

Melen dan Nur.

Me and Kak Muna.

Thank you korang for the time! Kalau tak jumpa macam ni, memang busy dengan weekend rutin ajelah.

1 ulasan: