Jumaat, 1 Mac 2019

GCB birthday celebration, 2018

Salam,

Salah satu group kawan yang I rapat kat office adalah GCB. Kecuali I, depa yang lain sebangunan. I tercampak jauh sikit. Haha.

Kalau nak dating tu memang diorang kena datang ambil I. Our friendship ni dah lalui macam-macam perkara. Menangis bersama, ketawa bersama. Banyak benda yang kami kongsi.

Walaupun masing-masing ada BFF dalam group yang lain, tapi antara kami, Alhamdulillah, setakat ini masih akrab. 'Terpeleot' sikit-sikit itu biasa. Dari situ belajar perangai masing-masing.


Semoga kami sentiasa ikhlas bersahabat kerana Allah swt, dipelihara dari perkara yang tidak baik dan ukhwah antara kami sentiasa utuh, Insha Allah, aminn.

Tiap-tiap tahun memang kami celebrate birthday sesama kami. Tetapkan hadiah apa nak setiap tahun, then share duit beli hadiah untuk sambut.

Empat kali sambutan setiap tahun walaupun kami berenam sebab ada empat antara kami kongsi bulan yang sama.


August baby ~ Kokin. Love this picture so much! Kan main riang semua. Eh, tak semua. Yang dua hujung tu je.  Haha.


Disember baby: Koyam dan Konee. Plan pakai baju sama kecuali yang dirai. Mission succeed! 

May babies, birthday jatuh bulan puasa sila bertabah tunggu hari sambutan ye Koyu dan I. Haha. Tapi advantage kat situ ada ahli keluarga merai bersama =)

Eh, apasal orang bulan Mac tapi gambar last ni Korose? Haha. Kesian Korose, sebab dia lahir awal antara kami, maka, dia lah selalu kena suprise tentang hadiah yang kami decide =p

Kalau perasan, semua kek adalah sama time sambutan ye. Sebab itu adalah kek kegemaran semua.  Kek simple tapi sedap di makan.

Now, Mac muncul kembali. Apakah hadiah yang bakal kami terima tahun ni? Adakah kek yang sama juga akan menghiasi gambar kami?

Tunggguuuuu.

Korose, sila berdebar menantikan hadiah dan sambutan anda ;)


1 ulasan: