Selasa, 30 Disember 2014

Happy birthday Koyam dan Konee

Birthday girls: 30 Disember 2014

Untuk  Sifusinga Koyam dan  Setazah Konee yang disayangi, selamat panjang umur dari GCB. Eh, dah macam berfantun pulak dah! ;p

Semoga sentiasa happy, ceria, dirahmatiNya selalu dan sentiasa menjadi mata telinga bahu badan dan apa saja untuk kami ye. Haha.

Semoga happy dan best aja ye berkawan dengan kami. Mana yang kurang tu tegur, mana yang lebih, ingatkan lah kami agar kami tidak lupa diri.


Since harijadi kedua-dua mereka di atas jatuh pada hujung tahun, dan banyak jumaat yang membolehkan orang bercuti panjang, maka, kami bertiga telah membuat rancangan untuk sambut awal harijadi Koyam dan Konee.

Bertambah lagi plan nak menjadi bila Konee offer nak belanja makan sebab dapat duit terpijak, lepas tu fikir susah nak kumpul berlima sebab jadual masing-masing yang super duper busy, maka kami telah sepakat untuk menyelit aja sambutan harijadi time Konee belanja. Haha. Makaseh juga Koyam ye bagi tumpang kereta ;)

Konee dan Kokin

Birthday girls dengan hadiah dari kami

Konee yang memang terkejut bila kami bawa kek dan nyanyi lagu harijadi.

Surpriseeeee sangat kan kan kan!

Ini bukan lakonan, tapi betul betul punya terkejut.  Mesti tak sangka kan, kami sambut dua minggu awal 

Makanan pada hari kejadian

dan lagi makanan

dan lagi!

Benda ni kan, kenapa ea kalau order satu mesti  tak habis makan, tapi kalau order satu share lima orang, rebut-rebut makan sampai licin haha? Itulah hikhmah berkongsi agaknya kan

Dengan ingatan tulus ikhlas dari kami, Kokin, Koyu dan Koin. Happy birthday Konee dan Koyam!! We love you.

1 ulasan:

  1. Alahaiii comel sangat muka bday girl terperanjat tu. Kakakakaka. :D

    BalasPadam