Selasa, 6 Januari 2009

End of 2008

end of 2008, my days dipenuhi dgn mcm2 xtvt. haha.enjoy!!!

yg pasti, tetiap mlm aku bersengkang mate. mid term test. takot yg amat. yelar, da lama tgglkan alam persekolahan ni. lame da tak amek test. sbb tu la kene study. merate aku study, dr dalam bilik smpai la ke hall. dpan tb pun ade gak aku study sket2 haha.

sblom test bermula, smpat la aku snappy. haha. knalkan classmates saye. yg baju kunin tu scorer dlm class even slalu dtg lmbt ke class. yg pakai earing pink tu reporter star. yg botak tu encik botak. yg len2 xsmpat nak snap sbb lecturer da sound, sila letakkan semua nota, hp dan beg2 di hadapan. ujian akan dimulakan.



end of 2008 juga aku balik mlake. my nenek da bising. lame da xbalik kg. cemanenyela nk balik, kan nk kene attend clas time wiken sume bagai. kan? bile balik mlake lak, wajib kene jmp iman naufal (name tu aku yg bagi). anak kezen aku, kak yan. hehe. very la smangat+notty yg amat even baru lps operate angin pasang (erkk, kecik2 pun bole kene ea??). xtau dok diam. nk snap gambo die ni, punye la payah. ni pun dia diam sbb aku kasi men purse aku tu. diam pun xsmpai brape saat je, lps tu mula la mgganas kembali.


xtvt seterusnya iyelar wat fmly gathering kat pd. bbq, wat doa slamat sume. makan tak hengat dunia btol aritu. ada ayam+ikan+sotong+udang+sosej panggang. 90% fmly members yg hadir tok gathering ni. nsb la tahun ni nenek aku nk g. kalo tak, mcm tahun2 lepas, stiap kali ajak g bcoti makan angin tok gathering mst jawapan nenek aku: kita wat kenduri je la kat rumah =(
tp xbez sbb dpt mandi laut sket2. abah xbg ai adikbradik mandi. ombak besar katenye. die sroh mandi kat swimmingpool. cez, bole tak? g pd tp mandi kat kolam apartment tu je.
**gmb yg 2nd tu, view mnarik yg bjya disnap oleh jurufoto amatur time aku g bertapa (kezen aku).

lastly, tok spanjang tahun 2008, ni la pestime kot aku g pasar. haha. bez je kan? da tade keje tatau nk buat ape, aku ngikot ibu & abah g pasar. tu abah aku tu. yg bdn bsar tu. tngah tawarmenawar nk beli ketam. lebbiu abah. penat tu g pasar. kejap sini la. kejap sana la. da la pasar tu besar. letih kaki aku ni. bile da tak larat, aku dok kat satu tmpt dgn barang2 yg da dibeli, then ckp dgn abah: ain dok sini je la. kang abah cari ain kat sini taw. haha.

~with ♥,

3 ulasan:

  1. Tak lambat lagi nak ucap Selamat Tahun Baru untuk cik pink.

    Selamat bersekolah semula k.

    Thanks singgah blog eedany. Saya link awak. Thanks...

    :)

    BalasPadam
  2. mekaseh edany.
    slmat tahunbaru gak.
    ok, nnt saye link kan u plak ea.

    BalasPadam
  3. waaaaaaaaah sronoknya di akhir tawon 2008...all da best tok 2009 eks...i lap u!

    BalasPadam