Khamis, 8 Januari 2009

Tentang mereka.

meh nak cerita tentang mereka.
haha.


yg tudung pink tu sape? cube teka? cik pink! pandai, 100 markah tok korang. tamo cite pasal aku pun. nk cite pasal org tudung hijau tu. aku panggey die kak shikin. kadang2 kokin. kecik molek mantap tersentap je org die. lariiiii. kang kena lempang.haha.

dua tahun lebih da knal dia. mula2 cam takot je tgok muka dia ni. garang. senyum pun jarang. tp aku tade kesah pun. elok je aku kwn dgn dia. xde pun die mkn aku. baik hati sgt. hati lembut. kalo bab masak+makan bg kat die. kalo kat rumah tu tetime aku konpius nk masak, aku akan sms dia. tros dpt resipi. byk benda yg aku share dgn die. susa, senang, nanges, gelak sume ade la. peristiwa paling xbole lupa ~ jadi PATI dgn koyam. lg satu nanges bawah meja. haha.

aku suka jadikan dia tmpat nak bercerita. sampai aku punye mmpi pun dia kena dgar. dia pun dgar je la sbb tpaksa even tak larat. haha. lps tu byk benda gak la aku berjaya mempengaruhi die. sumenye ke jalan yg lurus je ea. paling bez, aku bjaye wat die addicted SR & big epel. bez2.

lps ni, tado rapat da cam dlu kot. haha. kami da jauh lps ni. nk jumpa slalu pun mesti susa. huhu.
ala, kan dekat, satu kawasan, tadenye akan jauh. takkan pons! contoh terdekat, koyam la (die lupa daratan da, lupe da time die jadi PATI dlu). da jauh, batang idung lansung tak nampak. siap kene wat appointment bagai lak kalo nk jumpa.
tak kesampaian aku nak nek a4 kokin drive.
=p
+ve thinking: be positiffffffff.. ape yg jadi pun +ve jeeeeeeeeeee.
-ve: alahai, hati ni nak sedih juga nak wat canno??


ni hajar a.k.a botak. nape botak? sbb dlu time skola kepala die botak. tado rambut. shhh. cite abes kat sini je taw. hehe. kat skolah dlu pun die & lin botakkan kepala aku & emma. kenkonon skinhead la. ark ark ark. time skolah dlu die gomok. tp skrg kurus cam rangke. byk naw makan ati.
dia ni kalo bercerita, gaya je 10 markah. muka time bercerita lak up 20 markah. beriye! dia bakal cikgu. kalo buat kerja bersungguh. baik ati. cantik. muka ala2 arab. putih. yg lain sume die menang la. tapi tggi xbole. die pendek. xleh lawan ketinggian aku.
knal die tahun 1999. budak baru kat class. senyap je. aku tgor2 then tros rapat. da 10 tahun per'kawanan' kami. lame. byk benda yg da dilalui bersama. yg paling byk bsame time nanges la. hehe. kawan yg sejati kan kawan yg gmbira bsame & nanges pun bsame. kan? kite org clash dgn bf memasing pun sesame. pnah skali, die kol aku, lepas tu meraung. gelabah aku. lps da tenangkan die, aku lak menangis. sedih oo. haha.
this yer die bg surprise kat aku. dia nk kawin may ni. hurm? tekojot. angin tado, pokok tado. tb2 aku digoyangkan dgn brite tu. lps tu offer aku jd pngapit dia. tamo aku. kang aku overshadow die lak. da la die pendek.
+ve thinking: doakan die hepi. da jodoh die. tamo da tgok die sedih2+makan ati lg. hopefuly sarul boleh bahagiankan die. amin.
-ve: i might lost her & our frenship. lps ni mst da xmcm dlu. mst da jauh. huhu. tata botak.



~with ♥,

3 ulasan:

  1. hehe..
    lap u kak cik!
    caiyok..
    tengs coz bg sapot kat aku...
    ;)

    BalasPadam
  2. psl sy takde kak?haha takde kene mnegena :P

    BalasPadam
  3. huwaaaaaaaaaaaaaaaa so syahdu dan terharu la cik koin oiiiiii....mmg kalo sesaper x kenal akak sure kata akak garang + sombong...tp bila dah kenal lain sesgt akak nie kaaaan, tambah plak ko tu kan slumber mumber...huhuhu rasa nak nanges la koin oiiii...ko mmg sahabat yg best sesgt...akak doakan ko berjaya dlm pelajaran, kerjaya (di tpt baru demi kebaikan ko) dan bertemu ur mr. Rite hoccay...luv u so much!!! take care...

    BalasPadam