21 Julai 2014

Rembat gambar orang untuk buat iklan.


I pun tak tahu lah apa yang bestnya gambar kami  yang diambil sempena Iman Raneeya setahun ni sampai kena rembat orang  buat iklan. Kalau sebelum ni gambar yang sama di atas digunakan untuk iklan insuran, sekarang iklan rumah pulak dah.

Kemain! Selesa dan mendamaikan je kan kau rembat gambar tu?

Tak pasal-pasal muka I sekeluarga terpampang di tepi jalan kat Johor sana.
Lepas ni, mesti gambar photoshoot World Cup pulak kot orang songlap?

5 ulasan:

  1. Amboii femes ! Boleh plak kan nak songlap gambar orang. Hish.

    BalasPadam
  2. laa terpampang besar gambar akak sekeluarga.. Saman je kakkk.. huhuhu..

    BalasPadam
  3. uish.kena mintak royalti ni.

    BalasPadam