09 Julai 2015

Lagi, gambar digunakan tanpa izin.

http://mynewsvibes.blogspot.com/2015/05/apa-yang-menyebabkan-orang-perempuan.html


Sekali lagi, gambar digunakan tanpa kebenaran.
Malas nak bising-bising.
Sendiri mau ingatlah kan bila dah guna gambar orang tu.

 

5 ulasan:

  1. aku punya gambar pun dah banyak kali orang guna pakai...siap masuk dlm tv noks...buat iklan utk program apa ntah aku tak ingat...itu pun ada sepupu aku bgtau...choiii betul!! kalau nak pinjam gambo bagitahu la, bukan aku x izinkan, tapi bila dorang senyap2 tanpa permission mmg aku tak halalkan la...

    dan ini bukan kejadian pertama kali, dah banyak kali...takde kredit langsung kat blog aku...grrrrrr...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu. At least minta la izin. Bukan susah pun kan?

      Padam
  2. kita punya gambar pun banyak kali jugak orang guna. bila tegur eh eh dia marah kita pulak. gambar masa maternity dalam studio, gambar anak pun ada. sepatutnya mintalah kebenaran dulu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak tahu nak kata apa dah Nurul. Mungkin sebab dah immune kot, so kita pasrah je lah.

      Padam
  3. salam ramadhan., hee bengang kan kalo gmbr kena curik., curik dosa tauu ;p sbb tuu sy letak watermarks luas semedang je dlm gmbr ., huhu

    BalasPadam