Jumaat, 26 Disember 2008

What color ea?

mlm td dok diskas dgn board members (merujuk kpd ibu,aba & emi) tentang kaler tok baju raye tahun ni.
mmg la masih awal lagi.
tp, tak salah kot kalo nk beli awal2 sbb raye tahun ni pun awal.
bulan 9.
cam biase, aku cube melobi my kaler la. (sbb kalo ikot minit yg lalu, mmg dorang da bsetuju nk wat my kaler as tema tok 2009, kalo tak silap la). ark ark ark
"ingat sket ea, bkn sumenye putih cam kaklong dlm fmly ni ea. rasenye kaler tu xseswai kot." abah ngeluarkan stetment xde tapis2nye pada sume.
*kecik ati*
ape lak, itam ke putih ke, ceklat ke, kuning air ke, sume bole je la masuk dgn my kaler tu la.
so, bile kaler aku da direject, tros aku xde mood da nk ikot diskas.
oleh itu, meeting ditangguh dgn agenda tok next meeting~ memasing da get ready dgn kaler yg seswai.
aku xkira, next meeting pun aku nk propose my kaler gak.


bile buka lemari baju, belek2.
hurm, aku xde pun baju kaler kuning or oren.
haruskah aku bertolak ansur dgn mereka?
aku xbley selfish.
yey!!
dpt idea da.
kaler oren pun cantik gakssss.




~with ♥,

3 ulasan:

  1. koin...oren pon chanteque gaks...jom oreeeennnn...hehehe, nak jugaaaaaaaaaaaaak

    BalasPadam
  2. erkkkk.
    nnt la dlu.
    kne pkir msk2 dlu kak oi.
    takot slh pilih lak kang.
    ar ark ark.

    BalasPadam
  3. wei amoi..
    awal nah pilih bj raya..
    huhu
    aku sajes kaler itam jha..
    amacam
    tp nmpk cam berkabung kematian lak he..
    huhu
    biru jelah..*emma x suke biru

    ;)

    BalasPadam