Rabu, 16 Julai 2008

Pengalaman terindah.

Alhamdulillah, syukur kerana abah da smakin sihat. Luka di kaki pun da smakin mengecil dari ari ke ari. No worries da cume perlu berpantang je skrg neh.

Pengalaman abah warded mmg mendewasakan aku. Betape cemasnya aku time doktor ckp drh tinggi+kencing manes abah ni da tahap yg tinggi dan abah kene masuk wad. huhuhu..
Dan cemas itu makin bertambah2 bila abah melepaskan marahnya kat aku sbb aku yg pakse abah g klinik pastu kene warded lak kat sepital.

Im realy sori abah, Ain cuba buat yg terbaik utk abah sbb ain tak sampai ati tgok abah demam da sminggu. Penat tau tahan nanges sbb kene mrah dpan doktor dgn nurse lak tue. Muka lak time tu rase panas+tebal cam da kene bius.

Balik ofis nk punch out plak dgr kabar angin yg tak best bout me (kununnya aku nanges2 tamo reshuffle time tu). Perasaan time tu Tuhan je yg tau.

Ptangnye g hospital semula, tgok kaki abah dah ditanda dgn marker merah sekeliling pergelangan kakinya tok operation. Mata abah da berkaca. Aku sebak & nanges sorang2 kt luar wad. Tak sampai ati+slhkan diri aku lak sbb bawa abh ke spital.

Spanjang kat hospital abah slalu ckp kesian sbb tgok aku susa+aku ppuan, berulang alik dr hospital ke rumah. Anta ibu balik rmh. Amik adik lak. Pastu ptang anta ibu smula sbb tggu abah kat ward tok mlm. Penat mmg penat, tp nk buat cemane, kan tu mmg tanggugjawab aku.

Papepun, yg penting, kite da tak berumah kat hospital da, tade da tgok ubat yg kan main byk tu, tade da kene mrh dgn guard sbb time mlm ain asik gune alasan abah saya baru mesuk spital arini tok jmp abah, tade da tgok nurse2 cantik, tade dgr org2 mengerang2 kesakitan, tade da patient laki yg sbok panggil my dad abah, hahahhhahaha..

=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan