25 Februari 2016

Seram memikirkan warna baju raya tahun ini.

SUMBER

Kahkahkah.
Kan main. Seram yeeeee?

Mentang-mentang bukan turn kau yang pilih warna baju raya tahun ni,
terus datang rasa seram.

Time hantar baju kerja untuk dijahit haritu, tailor I kata,
Ain, hujung bulan dua ni akak tutup dah tau tempahan baju raya. Nak hantar, cepat ya.

Terus I cakap, tahun ni memang tak tempah kak sebab Insha Allah time raya tu tengah membesar bagai johan sizenya. Haha.

Tahun ni macam terlupa pula raya. Selalu kan main awal tahun dah cari kain. Sampai cakap kat Azreen, eh tahun ni tak tahulah nak pakai warna apa. Terus dia sound,

Ehhh, jangan nak buat-buat tak ingat lak. Dari tahun lepas lagi I dah pilih merah.

Erkkkk!

Hilang ingatan ok sambil timbul rasa seram. Serius tak ingatlah.
Haha.
Tak tergambar dek akal fikiran beraya dengan warna merah.
Ya Allah, ya Tuhanku, tolonglah beri aku kekuatan untuk menempuhnya.

=p


3 ulasan:

  1. kahkahkah
    kemainnn lg berdrama :)
    kdg2 kan Ain yg kita seram or x terpikir dek akal kita tu lah yg bila kita pakai nti tetiba...eh "beseri plak aku pakai kaler nih,cantik juga nih".hahahaha

    BalasPadam
  2. wahh meraaahhhhhh.. kitorang maroon rsnye.. aku pon lupe jugakkk. kakakaka

    BalasPadam
  3. Sindrom peminat MU. Kalau diberi pilihan warna di tangan mereka, memang merah memanjang, hahaha

    BalasPadam