21 September 2012

Tukar baru, pling!


Antara salah satu faktor orang malas update blog sekarang ni, mungkin sebab layout dashboard blogger yang baru ni kot?
Kan?

Haishh, tungguhlah segalah mual loya kejadah semua ni hilang dulu,
barulah i study mendalah ni.

9 ulasan:

  1. yg baru ni buatkan kerja jagi lambat....
    terperanjat dah berubah....tapi kasi ok sajalah hik..hik..

    BalasPadam
  2. Slow.slow...practice

    Lama-lama best jugak.

    BalasPadam
  3. mula2 dulu aku tak faham sgt yg baru ni, tapi lama2 aku suka pulak..lagi best...slow2 belajar ye...

    BalasPadam
  4. i pun menyampah giler kot pakai dashboard baru ni.. tak nampak best seriously..

    BalasPadam
  5. wah sekarang Ain dah start mual2.. saya sampai sekarang masih lagi ada rasa mual2... aduhai..

    BalasPadam
  6. Betul lar..mmng pening ngan ashboard baru..tak ley tukar tak hagak2nyer..puas da godek..tp mcm tak ley jer..haaiihh

    BalasPadam
  7. masa mula2 tukar tu kan, zana menyampah gilerrrr.. tp skrg dah ok, malas nak meroyan lebih2 sebab nnti zana jugak yg stress.. hehehe..

    BalasPadam