09 November 2011

Rabu tanpa kata. #8


Oppss, Iman Raneeya dah masuk Islam dah!

Psst: 'masuk islam' bermaksud sudah dikhatankan.

6 ulasan:

  1. ain... baby nangis teruk tak? :)

    BalasPadam
  2. geram dgr nama iman..!!

    memula nak letak nur'iman amani..tp suami nama suhaiman @ iman, jd kami tukau nama sarah..sebb apa sarah..sebb mcm nama klasik kot..hhahaa//

    iman ku syg yg comel lote nih..sunat x sakit kan..;)

    BalasPadam
  3. oiii kak. raneeya batu sunat ke? hahaha. Batrisya dlm pantang lagi dah sunat. HAHAHA.

    kelakar la mommy raneeya nie! HAHA

    BalasPadam
  4. Leo,
    Dalam dok senyum2 kat pembantu klinik tu, sekejap je dia ek time tut. Lepas tu tak nangis dah.


    Elin,
    I suka nama Iman ni sebab dia unik. Untuk lelaki boleh, perempuan pun boleh.

    Tak sakit kot sebab dia tak nangis meraung pun, dia ek ek je. =p

    BalasPadam
  5. tahniah raneeya.... be a gud girl ok cayang....

    BalasPadam
  6. Oi Qis,
    Haha. Memang lawak pun. Aritu buat cukur jambul Raneeya sekali dengan majlis adik,so tak sempat la nak pi sunat.

    Dah bizi dengan itu ini, terus lupa dah. Ni nasib baik balik kg ingat, kalau tak, tah bila nak sunatnya tah. =p


    Auntie Feeza,
    Tq auntie. =)

    BalasPadam