04 Jun 2014

Good bye & good luck!

Bila tengok gambar Big Bos Kampeni Kubah Biru (KKB) yang dah tamat perkhidmatan ni, sedih je. Ya, even dia tak kenal pun I, tapi I kenal dia. Even ada yang suka ada yang tak kat dia,  pada I dia adalah wanita yang boleh dijadikan idola dan inspirasi kalau nak berjaya. Ya, cara dia mengemudi kapal KKB mungkin agak 'keras', tapi masing-masing dengan cara masing-masing. Dengan kekerasan itu juga lah KKB banyak menempah kejayan.





To Dato' terima kasih kerana banyak menyedarkan kami yang banyak nau terleka. Selamat maju jaya di tempat baru dan semoga sentiasa menjadi insipirasi kepada semua wanita untuk menggapai jaya.

2 ulasan:

  1. Iron lady..wanita yg berjaya, mmg selalunya lebih kritis bekerja..komited..sebab tu mereka berjaya..

    BalasPadam