05 September 2012

Rabu Tanpa Kata. #14




Perkara paling rindu nak dibuat bila sudah berkahwin,
gedik bergambar bersama sistas!

Haishh.

Eh,
adik beradik i 4 orang, tapi yang lelaki seorang tu idok le gemor berkelakuan begini.
;p

8 ulasan:

  1. haha
    mesti IR pun dah mangli kan tgk korang adik beradik bergambo =)

    psst !cantik lah bj adik Ain yg wana pink tu =p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan aini kan. Cantik baju dia. Org kurus melidi sesuai la pakai. Kalau I yg pakai, confirm mcm sarung nangka dah. Haha.

      Padam
  2. Betul tu... Bila dh kahwin, byk perkara Dah tak boleh nak buat bersama adik beradik....

    BalasPadam
  3. Agree! suka baju yg emy pakai tu. ko ngn dak emy nmpk mcm kembar je ikut muka ibu, ikin ikut muka abahnya...=)

    BalasPadam
  4. semua cantik dan sangat comel...

    BalasPadam