08 Januari 2012

Seharian.


5.30 am.


9.30 am.


10.00 am.


10.30 am.


11.00 am.


1.00 pm.


2.00 pm.


2.30 pm.


5.00 pm


6.00 pm.


6.30 pm.


9.30 pm.

18 ulasan:

  1. tenangnya tgk muka si comel tu..doakan giliran sy tiba eh=)

    BalasPadam
  2. sardin itu sudah mengganggu kosentrasi aku tau...

    BalasPadam
  3. Noora,
    Insya-Allah dear, ada nanti rezeki kamu tu.


    Wahida:
    Yum, yum, jangan lupa pi masak balik kang taww.

    BalasPadam
  4. gud.... mami mithali.... ^_^ comel btl la neeya ms tido..

    BalasPadam
  5. pukul 2.30 tu yg x menahan.. siapa yg tengok sebenarnya?? mama ke raneeya yg tengok? hihihi

    seharian bersama si kecil pasti x bosan kan.. syoknya!

    BalasPadam
  6. Feeza:
    Baby.. tang mana yang tak comelnya. Cuba kita ni ha amek gambo time tidur, mau pengsan semua orang. =p


    Zana,
    Haruslah Mummy yang tengok. Haha.Tapi tertengok lambat.

    BalasPadam
  7. awal betul raneeya bangun.. :)

    BalasPadam
  8. Kak, share resipi makanan Raneeya! nanti tag tau! :)

    BalasPadam
  9. Aisyuhada:
    5.30-6.30 memang time dia bangun. Bangun awal sebab nak smyang subuh tu. =p


    Balkis:
    Yolah, nanti den torai share resipi yang tak seberapa tu.

    BalasPadam
  10. tugas harian yg x pernah habis...dan wajib dilakukan seorg isteri.


    iman raneeya semakin comel dan semakin bijak!

    BalasPadam
  11. comelnya nia mandi dalam baldi pink haha. tugas seorag isteri dan mak kan. penattt

    -gajahputih

    BalasPadam
  12. Elin,
    Maceh auntie elin. Tu lah, tugas yang dibuat dapat pahala. =)


    GP:
    Nak mandi dlm bathtab dia tak muat dah.

    Tugas yg mencabar tu tapi seronok buat & dapat pahala

    BalasPadam
  13. suka entry harian bergambar ni. mcm comel je. supermommy gituuu..:)

    BalasPadam
  14. seharian? termasuk weekdays? ko dh benti keja ke kak chik?

    beby

    BalasPadam
  15. comei raneeya...akak pon comei gak....hehhehe...

    BalasPadam
  16. coommmei raneeya nie...akak ain pon comei gak...hehehehe

    BalasPadam
  17. commeii laa raneeya....kakak ain pon comeeii gak...hehehehe

    BalasPadam