21 Disember 2011

Anak kau handal!


Gambar: Iman Raneeya nangis bila dipaksa kena pok amai-amai. Haha.


Semalam, time ambil Iman Raneeya kat rumah makcik, makcik mengadu tentang Iman Raneeya.

Makcik: Anak kau handaaa *slang nogoghi Long!

Dakpink: Eh, kenapa lak ma?

Makcik: Anak kawan Syidah datang semalam. Budak tu baru sembilan bulan. Di tolak ea budak tu. Siap tarik baju dan rambut lagi bilo didokekkan. Dah la budak tu lolaki. Bosa daghi dio lak tu. Lopeh tu, bila budak tu nak naik walker dia, di grrrr grrr kan budak tu. Gaghang kan main cucu nenek ni. Barang dio pun budak tu tak buleh usik. Kau ajar camtu ko Long?

Errrkkk, terus I pandang Iman Raneeya sambil telan air liur.


8 ulasan:

  1. handal tu garang la yer? hehe

    BalasPadam
  2. hahahhaha!! ok ler tuh kan....baru ada darah pahlawan melaka...;p

    sape buli tuh stg...suh tepuk amai2 eh...amin tau x?...kalau cungkil tahi lalat handal x??hhahahha

    kerenah budak2 mmg kelakar kan.

    BalasPadam
  3. normal rasanye bila reaction anak2 kecik camtu tp part y omak ajar tu rasenya..tak patut!!!

    BalasPadam
  4. hehehe..banyak bertuah la ini budak...=D

    BalasPadam
  5. nangis kena paksa, tp still pok amai2 lg. hahaha, comellll! :)

    BalasPadam
  6. babygirl nama iman memang garang kot? anak saya iman pun garang bukan main pantang nampak baby lain nak dicekauuu..gulp!

    BalasPadam
  7. siap dia grrr grrr kan budak laki tu..mmg hebat la...garang tapi comel!!

    BalasPadam