04 Mac 2010

Misi 50kg! =p


saya dalam misi untuk menurunkan berat badan ke 50kg.
tatau adakah ia akan berjaya atau tidak.

sebab:
asek makan jo bila dengan dakpinkL.
adoiai, macam mana misi mau berjaya kayak gitu??

tapi, dalam asek2 makan pun,
semalam timbang, berat saya sudah turun satu kilo.
berat semasa: 55 kg.
mungkinkah itu satu permulaan yang baik??
=)

takpe, ada 4bulan lagi.
caiyok2!
dakpinkL, jangan kamu asek ajak saya makan malam bersama selalu.
tau?

♥,

8 ulasan:

  1. eeee bape kali nk ckp akak kurus.nanti kawen pengantin kurus tak lawa

    kokin please setuju dgn i koin kurus :P

    -kocha

    BalasPadam
  2. tak payah ade misi kurus. sok dah sebuk dgn preps otometik kau lose weight. tampa kang dak ne.

    kalau nak diet sangat. makan sebelum kenyang and take ur dinner before 7. gud luck. muah!!

    BalasPadam
  3. kocha:
    len org len pandangannye. bg ai kurus itu santek. =) langsing & ramping, ai likeeee.

    kokin: kalo akak stuju, xyah karok besok. haha.

    BalasPadam
  4. phia:

    ye ea? ele, mcm sampai je nk tampa2 ai. =p

    orait, ill try ur sajesyen. tq buddy.

    BalasPadam
  5. kocha: sgt setujus....gimme 5!!!

    koin: haluuuuuuuuu sila sedor diri yg kamooo TIDAK GOMOK...gomok itu koyam...kahkahkah *matilah*...nnt kalo tawen pantin kuruskering tak dpt beza mana satu pantin mana satu kosi...HAR HAR HAR satu lagik...X best nak felok2 kalo badan tulangtemulang...plissss hoccay!!!

    notajari: X kira karoks tetap karoks...koyam ada kursus la beb!!! kurang geng rondo...

    BalasPadam
  6. hahahaha tgk.smpai mak sy ckp apa ms akak dtg mkn laksa 'gemuk apa cmtu.mak tgk melayang je dia jalan' muahahaha.jgn kurusss

    -kocha

    BalasPadam
  7. kokin:

    berpaling tadah lak ea.

    mungok akak neh.
    ai xgemok. tapi ai berisi. lalala.
    jgn ckp felok2 depan kocha la.
    =p

    ok, bsok karok. dpt release stress.

    BalasPadam
  8. kocha:

    haha. adoi mak kocha neh. smpai ati cakap camtu. ala, tok kawen je ai nak 50kg. da kawen nnt nai la 80 kg. ~lalalala

    BalasPadam