18 November 2009

Saya tak suke...

saya xsuke bile awak xde,
xde maksud hp awak diam kredit nan ado, *tatau nape awk sebut xdo kdt, pdhal awk pakai line
hp saya sunyi awk tau ke?,
saya xde tmpt nak manje2, *haha, sgt gedik.huh, sgt nengade taw asek kredit xde.

saya xsuke tgok rmbut awak panjang,
tapi sape la saye tok larang2,
mak awak pun tado halang2, *kan?so, saye hanye diam, jeling2 dan pandang2. *haip!!, rasa cam nk amek gunting g potong je.

saye xsuke bila awak tgok saya,
sbb saya akan rasa serba tak kena,
saya ni tade jelita mane,
nipun, da itam legam gulap gelita,
plus, sampai skrg malu saye dgn awk masih xilang lg ler.
haha.

saya xsuke,
kalo tibe time saya ngengade,
kesian awak kene buli dgn saya,
tahlah, saya tanak camgitu sebenarnya,
cube nak be nice be gud tp lain lak jadinya,
hurm,
kalo laf2 kene gitu ke ea?

papepun yg saye xsuke,
saya takan cakap ape,
sbb saya bukan sape2,
saya hanya teman tapi mesra je.
=)

♥,

5 ulasan:

  1. wah...aku paham aku paham :]

    BalasPadam
  2. cikbeb: aishh, phm lak. *blushing

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. saya xsuke awak bla bla bla tapi saya syg awak bla bla bla...yelah kan awak teman tapi mesra *kain pelekat la la la*

    notajari: HAR HAR HAR *nak gelak besar tapi tak tahu naper*

    BalasPadam