21 Oktober 2009

Ada je yang tak suke kita.

Tiba-tiba..
Perangdingin thru sms dgn dak pink.
haishhh,
Sumtime, kata2 org boleh buat kita plak yg pecah belah.
kamu,
tak semua org suke kita,
tak semua org suke bile kita bersama,
tak semua juga senang dgn apa yg kita ada.

ai harap,
ai & kamu akan kuat tok hadapi semua itu.

papepun,
Semuanya terserah kepadaNYA.
mcm yang selalu ai ckp:
Kalo awak jodoh saya, saya mohon padaNYA untuk satukan kita.
Kalo bukan, semoga akan ada yang terbaik untuk kita.
Semua terserah padaNYA.
Semoga semuanya kan baik2 saja.
amin.

notajaricumels: ai takot pd kehilangan.

♥,

11 ulasan:

  1. isk. macam mcm hal lak yg jadi. sabar jelah.

    BalasPadam
  2. byk2 bersabar n doa. susah tol jd public figure kat usim ni ek... =),

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. cikbeb: tu la name nye idop. mcm2 hal.

    kakwa: publicfigura adola. haha.

    kocha: ye, i coba la ni.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. kocha: sabr ea. bongok itu org. bengong tak abes2.

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. lalat2 tu ko sembur je ngan ridsect...mmg suka memecahbelahkan owang...cam haram kaaaaan...

    notajari:be strong to both of u...jgn ada yg gelabah biawak lak nanti...i dun likeeeeee...

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  10. kocha: private sudaaaaaaaah...la la la

    BalasPadam