25 Ogos 2009

Kain Kak Ain.

kat rumah kira-kira ni ramai pelajarnye.
dan ai agak mesra juga la dgn mereka2 yg mesra dgn ai.
& bile da mesra, mereka memanggil ai dengan panggilan manja kak ain.

=) kalo panggil secara perlahan, mmg amatlah sedap di dengar:
kak & ain = kak ain.

tp, bile da bercerita dan bercakap laju2 serta memanggil ai berulang kali, lain plak yang keluar ko!

xpcaye?
cube prektis.

sebut kak ain laju2 10 kali.

dah?

betol tak apa ai ckp?

jd KAIN kan???

aishh, nampak gayanya ai kene sro dorang panggil ai syaz la tok elak jd kain. ark ark ark.
=p

♥,

7 ulasan:

  1. hahaha...
    kak ain..
    kak ain..
    kak ain..
    kak ain..
    kak ain..
    kak ain..
    kak ain..
    kak ain..
    kak ain..
    kak ain..

    KAIN..hahaha..

    p/s : akak gurau je..hehe..bagi ceria sket..

    BalasPadam
  2. kak zimah: ele, mmg da gitu pun jadinya. =p

    BalasPadam
  3. jgn kata lelaju kalo nak cepat mmg munyik "KAIN"...kahkahkah...apsal tak panggey nurain cam lemah gemalai beb!

    BalasPadam
  4. erkkkkkkk
    nnt akak gak yg geli bile ai jd bersopan-santun, lemah gemalai selari dgn nama nurain tu.
    haha.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. wahahahaha, ingat cite pasal kain raya kak ain :D

    **dah try, keras aku gelak2

    BalasPadam
  7. sila klik kat link bawah ni ek..pastu minta komen sket..I masuk contest ni..

    http://myziemah.blogspot.com/2009/08/peraduan-promosi-penyusuan-susu-ibu.html

    thanks..

    BalasPadam