15 Jun 2015

USIM MTB Jamboree 2015


Early Januari dulu, I telah dilantik sebagai Setiausaha program ni. Kelakar bebeno atas lantikan tu sebab, ya, I bersukan, tapi bukan sukan basikal lah. Macam tak kena pula rasanya bila dilantik sebagai Setiausaha program.

Walaubagaimanapun, I sahut cabaran dan kasi  redah je la. Maka, mendapatlah kau nak faham terms sukan berbasikal ni.  First meeting, memang terkulat-kulat juga I nak mencatat. Minit pun memang banyak lah Pengerusi kena betulkan. Haha.

So, 31 Mei yang lepas, Alhamdulillah, berjaya juga program ini dijalankan. Sebagai orang yang terlibat dalam program ni dari zero ke hero sambil membawa anak yang kena chickenpox time event, I sangat happy sebab mision ni succes jugalah. 

Actually, ada sejarah hitam sebenarnya tentang program berbasikal ni dengan company I, tapi Alhamdulillah, dengan jayanya program ini, makan dapatlah kami bersihkan nama kami. Alhamdulillah.

Meh kita kongsikan gambar-gambar sepanjang program!


Laluan on the road.

Laluan off road.




Peserta perempuan pun ramai yang join.

As usual, I dan pentas memang tak dapat dipisahkan. Haha.

Our big bos juga salah seorang daripada peserta.

Laluan off road yang agak mencabar juga. Kalau I yang kena kayuh ni, memang nangis-nangis I tak nak lalu sini :p

Lagi, peserta wanita yang turut serta

Sesi penyampaian hadiah.

Siap kena redah hutan lagi.

The committees with the Big boss & Management Team at starting line.

Ha, nampak tu, anak-anak pun ada sekali. Since dedua dilantik jadi AJK program, maka, mendapatlah bawa anak datang program. Siap pakej dengan demam campak sekali =p

Peserta kanak-kanak pun ado.


Alhamdulillah dan tahniah semua atas penganjuran program. Semoga kerjasama seperti ini akan dapat diteruskan di masa akan datang.  Alhamdulillah juga, habis pun penat program ni, program lain pula diorang lantik I jadi Setiausaha. Ohooiii la hai! ;)

p/s: Kredit gambar untuk, Adam Ghazali, Cyclomotion dan USIM Gallery.

1 ulasan:

  1. Banyak tugas setiausaha ni nak pastikan semua all in good schedule...tahniah ye

    BalasPadam