05 Mac 2015

Mata kiri bergerak, tanda...?

Sesetengah orang anggap benda ni mengarut, khurafat, etc. Kalau tazah I baca ni pun, memang kena sedas la dengan dia. Haha.

Tapi, pada I ia memang jadi. Mungkin ianya kebetulan, tapi kebanyakkannya betul jadi.

Tapak tangan kanan gatal, DUIT NAK MASUK
Tapak tangan kiri keluar, DUIT NAK KELUAR

Mata kanan gerak-gerak, NAK JUMPA/NAMPAK ORANG JAUH
Mata kiri gerak-gerak, ADA KELUARGA TERDEKAT YANG NAK MENINGGAL DUNIA

=(


Dua minggu sebelum nenek I meninggal, mata kiri memang asyik bergerak-bergerak dalam dua minggu tu.
Seminggu sebelum Along Aishah meninggal, pun, mata kiri tetap bergerak-gerak.
Sekarang, untuk minggu ni, mata kiri memang asyik bergerak-gerak je.
Apa lagilah nak jadi agaknya.

Astaghfirullah..
Tak baik percaya semua benda ni.
Hmmmm...

4 ulasan:

  1. Takde apalah kak , tu semua kebetulan. Kita ni hari hari tapak tangan kanan gatal. Takde pula duit masuknya. Wakakakakaka.

    BalasPadam
  2. tapi kan paling takut kalau mimpi gigi patah..pun org cakap ada ahli keluarga sanak saudara yg nak meninggal dunia ;( tapi org kata ada benar kununya tapi mungkin kebetulan agaknya kan..takmolah percaya sgt pun..issshhh byk plak tapi nyer tu..hihi

    BalasPadam
  3. mmg tak nak percaya, tapi selalunya maksud mimpi tu betul! huwaaaaaaa...
    tapi aku harap tak de apa lah...ko relax je okay...

    Al fatihah buat semua yg telah meninggalkan kita...

    BalasPadam
  4. kehkehkeh.
    mmg kurafat tol.

    ~ustajah

    BalasPadam