09 Julai 2014

Mood memasak.

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh ______________________ (sila isi nama penuh korang) *doa tu. I doakan yang baik-baik tau untuk korang bila sebut nama penuh.

Memasak ni kan, dia ikut mood, macam mengemas dan lipat kain juga. Kalau mood masak sampai, memang 4 5 jenis menu boleh buat lelap mata ja. Cuba time malas, nak masak suhun masak air tu pun bercinta depan dapur gas.

So, menu time rajin haruslah:

Donut balls. Malas nak lubangkan tetengah tu. So, kita bulatkan aja.



Lemak pucuk ubi.

Siakap masak merah.

Ni menu sahur I. Cukup sambal  hitam pahang, telur mata tabur cili padi dan timun. Nyamss.

Ok dah. Jangan ditenung lama-lama gambar makanan I tu.
Makruh!
Haha.

2 ulasan: