11 Jun 2014

HKCC spread love together!



#Berkesan ker?
#Berapa lama nmpk kesan dia?
#Selalunyer yang ngandung tu amik berapa box?
#Sekotak dah nmpk kesan ker?

Jawapan:

HKCC TIDAK MENJUAL JANJI.

Tiada tempoh tertentu untuk BERKESAN itu ini kerana ia hanya minuman seharian berasaskan herba terpilih yang kami sendiri TERKEJUT dengan ZAT yang Allah gerakkan terhadap kandungannya. 

HKCC tiada bacaan 30 juzuk Al-Quran.

HKCC bergantung 200% pada Allah S.W.T.
Cuba minum dengan niat lillahitaala untuk kesihatan diri dengan ikhlas jiwa. Kadang-kadang, mungkin rezeki kita bukan dengan hati ragu-ragu. Kalau minum HKCC tidak memberi apa kesan, mungkin belum tiba masanya, Dia nak beri ujian dulu.


'Eleh.. test tengok betul ker boleh itu ini?'

Sentiasa  BERSANGKA baik.
Cubalah menguji ZAT ALLAH ta'ala terhadap sesuatu itu. Tak cuba, kita takkan tahu.
(^_^)


Terpulang,

Masing-masing punya pendapat sendiri.
Cuma pinta kami dengan rendah diri, tak perlulah beli HKCC jika niat ingin melihat kekuasaan Ilahi betul ker boleh itu ini. Apapun sila audit dan bersihkan hati dulu.

Oh ya, tak hebat manapun KOPI ni, tiada JANJI yang kesan nampak dlm beberapa hari kerana jisim manusia itu unik.
Hanya Allah yang tahu.
Berkesan untuk saya, belum tentu untuk anda.

HKCC hanya rm39.90/20peket.
Kalau nak sihat beli,
kalau tak nak, simpan lah duit.
HKCC tak paksa.

Apapun, pilihan di tangan sendiri.
HKCC minum kesihatan.
Minum untuk sihat, susut itu bonus.
HKCC spread love together!

Wallahu'alam.

2 ulasan:

  1. HKCC bukan aje minuman 11 in 1. tapi pelengkap harian aku jugak.
    besttt

    BalasPadam