Jumaat, 30 Mei 2014

HKCC - Saya jual Collagen Capuccino

Dah dipinang beberapa kali sebenarnya untuk menjual produk ni, tapi tetap I tolak dengan alasan:

1. I tak pernah berniaga. I tak tahu berniaga.
2. Malu lah nak promote-promote barang dekat orang. Nanti orang tak beli lagi malu.

T____T

Kesian sangat kan dengan alasan I tu. Nampak sangat, cuba pun belum dah give up awal-awal dah. Tapi lepas fikir banyak kali, lepas sendiri dah rasa dan diri sendiri buat ujikaji, I rasa nak mencuba menjualnya. Sebab utama I nak mencuba ialah I sendiri dah guna barang ni, dan of course lah sedap  dan benda elok baik kita kongsi bersama.


Collagen Cappucino


HKCC atau Collagen Capuccino atau nama kampungnya Kopi Cino ialah  minuman seharian biasa utk kesihatan yang mempunyai herba terpilih. Ia berfungsi utk seimbangkan hormon badan, dan berdasarkan testimoni Insha Allah ia mungkin membantu memberi pelbagai manfaat selain kesuburan dan berat badan ideal. 



Tentang HKCC yang perlu diketahui berdasarkan pengalaman I sendiri:

1. HKCC  tidaa rasa dan bau herba langsung. Yes, ini betul. I ni dah lah jenis yang kalau tak kena dengan tekak, I tak boleh telan tapi bila minum HKCC elok je I minum dan boleh ambil sachet yang seterusnya tanpa rasa jemu.

2. HKCC boleh diminum bila-bila masa. Tiada aturan. Tapi jangan minum berlebihan sebab produk ni dibuat menggunakan herba, so bila minum berlebihan badan akan rasa panas. Sebab itu, bila ambil HKCC ni, mostly ada yang turun berat badannya. Sebab? Produk herba akan membuatkan kita rasa panas dan cepat haus. Dari pengalaman I sendiri, bila ambil HKCC, I akan jadi banyak minum air masak. Bila banyak minum air masak/kosong, sedikit sebanyak, ini akan membantu menurunkan berat badan. Korang sendiri pun tahu kan, salah satu cara untuk menurunkan berat badan adalah dengan banyakkan minum air masak, kan?

3. Bahan kandungan  HKCC semuanya bahan yang kita kenal. Bukan bahan CADBURYY. Haha. Semua bahan diterang dengan jelas dan kita tahu apa bendanya. Kacip Fatimah, serapat, manjakani semuanya herba yang memang kita ketahui.



4. HKCC boleh di minum samada panas atau sejuk dan kalau nak buat ice blended pun boleh aja ikut kerajinan masing-masing. Pada I sendiri, I suka minum panas sebab kalau boleh memang nak elakkan minuman ais. Badan nak pakai lama kan, so, elok minum yang panas dan memanaskan badan.

5.  Suka diingatkan bahawa HKCC bukan ubat KURUS atau ubat MENGANDUNG! Ia juga bukan SUPPLEMENT atau makanan tambahan. Tetapi kalau anda berjaya Kurus atau Mengandung, ia adalah kredit kepada pengguna HKCC.

6. HKCC boleh di amalkan dengan apa sahaja products kesihatan kerana ia hanya minuman seperti 3 + 1. Koyak, bancuh  dan minum = KENYANG!

7.  HKCC tiada PANTANG LARANG. Kalau suka minum, kalau tak suka tiada siapa paksa. Minum sahaja bila-bila masa di mana-mana dan dengan sesiapa.

8. Perempuan berpantang sangat sesuai untuk ambil HKCC kerana boleh berpantang sambil minum sedap. Disebabkan produk ini dibuat menggunakan herba, so amat sesuai diminum ketika berpantang.


KESAN SAMPINGAN HKCC?

Korang mungkin akan kerap BUANG AIR KECIL atau AIR BESAR (Lawas bukan CIRIT BIRIT).
Ini kerana sifat kopi ini DIURETIC. Ia juga bersifat DETOXIFICATION  iaitu nyah toksin dalam badan melalui urine, kentut,sendawa dan berpeluh.

Oleh sebab itu, amat digalakkan untuk  minum air putih banyak sekurang-kurangnya 3 liter sehari.

Pesakit KENCING MANIS, DARAH TINGGI, SAKIT JANTUNG, CYST, FIBROID, PCOS juga boleh mengamalkan HKCC dengan syarat:

Jangan tinggal ubat Doctor atau Pharmacist dan Minum air putih minum air putih banyak sekurang-kurangnya 2 hingga 3 liter sehari. (boleh rujuk Pharmacist HKC Cik Nurzatul Shahrudin Stokis, Kkamunting/Taiping dan PUan Maya Salleh, Stokis Batu Pahat, Johor.)


So, tunggu apa lagi semua. Sekiranya berminat, jangan malu jangan segan, marilah order dengan Cik Ain (Tel/WA: 012.942.9448)  Tak perlu nak PM untuk harga sebab HKCC ini dijual dengan harga standard seluruh Malaysia.




3 ulasan: