11 Jun 2013

Iman Reezqy hitam-hitam si tampuk manggis.

Hello Aunties and Uncles.
Iman Reezqy dah 43 hari. =)
Alhamdulillah setakat ini sihat-sihat dan gebu-gebu sentiasa. Cuma, Khamis nanti, saya kena berjumpa pakar sebab ada masalah peribadi sikit. ;)

Aunties and Uncles,
Daddy suka cakap saya hitam. Takpelah, hitam-hitam kita, hitam si tampuk manggis, walaupun hitam, Mummy tetap nampak saya manis. Kan Mummy kan? ;p

So, untuk 43 hari ini, marilah tatap gambar-gambar saya yang diambil dari IG Mummy (ainjelita) dan handphone Mummy.

Petua Nenek saya, sedu-sedu je letak nandek putih kat dahi.

Saya lepas mandi.

 Pantang kena letak! Haha.

Kaki saya comel. ;p

Majlis cukur jambul

Bila tegak pun saya boleh tidur, janji dipegang.

Pleaseee lah, jangan letak saya. Pegang lah angkat lah.

Skill yang saya ada selain menangis bila lapar dan berak ialah tinggal bantal.

With kakak yang selalu 'geram' dengan saya.

Gambar terkini dengan Mummy @ 5.1kg.
Dengan kakak saya lagi yang cuba picit kepala saya.

Ok dah. Itu sahaja untuk setakat ini. Tata!

25 ulasan:

  1. eh mana ada hitam.. skill tinggal bantal pun ada ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada yg. Tinggal bantal then asik nk kna btol kan blk.

      Padam
  2. comel!! mane ade itang, ishkk...

    BalasPadam
  3. hihihii.... soooo comel iman reezqy.... bj melayu tu tempah ke ain... tenonet je ;D

    BalasPadam
  4. sooooo comel.comel.comel.... hihihi geram ;D

    BalasPadam
  5. comelnya iman reezqy! :D kak ain, give my hug and kisses to him yaa. hihi...

    BalasPadam
  6. comelnya iman reezqy! :D kak ain, give my hug and kisses to him yaa. hihi...

    BalasPadam
  7. putih ni...comeyy...hensem...pe pulak hitam...

    BalasPadam
  8. comel dan sangat gebuuuuu . eii geramnyaaaa :D

    BalasPadam
  9. alololo kakak pandainya jaga adik...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pandai jg sebab nk bergambo je MQ.

      Padam
  10. Putih la.. dedi yang itam.. hahahaha

    BalasPadam
  11. apa skg 5.1kg?? berat elin 18weeks...hahahah mungkin kah akan semakin mengembang lepas nih..adduhhh duhhh..huhuh masa 9 bulan br kg ain?

    BalasPadam
    Balasan
    1. 5.1 tu berat baby la Elin

      Padam
    2. ahahahha haah lah..slh pandang pulak hehehehhe :)

      Padam