12 April 2013

Kakak Iman Raneeya

Dalam dua minggu lagi, kakak Iman Raneeya akan genap usianya 2 tahun. =,)
Dalam nak menunggu genap umur dua tahun tu juga lah, malam tadi dia jatuh katil. Terpisat-pisat bangun bila mendengarkan dia melalak dan melihat dia dah tertiarap atas tile.

Haishhh, punya lah berjaga-jaga, tapi tetap ada je lah benda yang nak jadi. Im sorry Iman, Mummy betul-betul tak sedar. Harap Iman takde papelah. Mummy pun pelik macam mana Iman boleh langkah Mummy dan jatuh dari katil padahal badan Mummy yang besar ni dah block katil dah. =,(

Hantar dia pagi tadi ke rumah FIL pun, semua orang di bagitahunya, Iman atuh. Akitttt. *sambil gosok-gosok kepala.

Hai la hai.
Ni baru anak seorang.
Anak dua orang sok, tah macam mana lah pula ye.

Im sorry Iman, Im sorry B,
Im not a good Mummy.
=(

2 ulasan:

  1. aloloo..sian kakak ye. takpelah nak besar mesti ada jatuh sikit2

    BalasPadam
  2. normal la tue...ank sy pon gitu la.sehabis baik nak jge tapi ade jugk y jd

    BalasPadam