16 November 2012

Instagramer uols!

Orang nak berinstagram, ko pun nak jugakk Dakpink.
Haha.
Layannnnn.



Tenang hati bila melihat dia tidur. =,) Anugerah terindah dari Dia.

Durian Crepe! Keinginan tercapaiii walooooopun makan sekeping nye je punnnn!

Ko mampu? Skill terkini bila main beskal. Seriau makkkkk nakk!

Sudah boleh bermasterchep semula setelah hampir dua bulan 'mc'. Hahaha. Ayam masak kicap campak-campak, sambal tempoyak ikan bilis dan kangkung masak air.

Asam rebus keladi yang mabelesss. Jadilah dapat makan seketul je pun. Lepas pantang nanti, kita belasah cukup-cukup!

Family time: Kari daging, daun turi asam rebus dan cencaru belah belakang.

Tuan tanah, bangkit dan bersinar walaaauuuupun kebesaran makin tak terbendung. Haha.

9 ulasan:

  1. muka ada ceria....morning sickness dah ok lew teww ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe.
      Dah ok dah Elin, cuma ada hari-hari je dia mai.

      Padam
  2. wah... tak nak ketinggalan zaman ye.. heheheheheheh...
    saya dah membesar dengan jayanya... tak dapat nak dibendung lagi.. huhuhuhuhu

    BalasPadam
  3. peewitt..
    muka beseri je :)
    lps ni kena turun padang blk lah kan setelah mc 2 bln.hehe

    erkk..
    dasyat IR weh..ikut perangai sapa tu,berani x hengat.hahaha

    BalasPadam
  4. errr...aty sangat ketinggalan..walaupon dah ade tab bagai..tapi tak reti nak gune..huhu..malu..;p

    BalasPadam
  5. hyee.. yuyu singgah sini dan follow sini.. nice to meet u.. come visit my site http://www.sayeshukepink.com/

    BalasPadam
  6. kunjung balas n follow jugak.terima kasih krn sudi singgah di teratak ibu 5F...

    wah mcm2 makanan ada........tiba2 lapar...

    BalasPadam
  7. Bambammmm!
    Tapi menten kiut ok!
    Rindu kau kak!
    Nasib ade insta boleh main like like! :)
    Blog aku ntah bile nak update!

    BalasPadam
  8. Bambam tapi menten kiut ok.
    Hahaha. rindu kau kak, nasib ade insta bleh main like².
    Lama tak jenguk blog sendiri dan org lain.
    Nantilah. kbai!

    BalasPadam