30 Oktober 2012

Ohooi!!

Boy: Ohoiii, indahnya dunia bila dapat duduk berehat-rehat di Hari Raya Aidiladha ni.


Tiba-tiba datang seorang girl menjoin sama.

Girl: Mummy, nakkkkk yang boboy pegang tu.
Boy: Alah, sibuk  betul lah pompuan ni.


Mummy: Iman ambil blanket je lah ye. Tu boboy punya. Ok?
Girl: 'Ok'



Boy: Haha. Tak dapat. Tunjuk lagi nyotnyot depan dia. Yum yum yum shedappppp.
Girl: Eiiii budak ni. Memang nak kena ni. Saje je ko kan tayang-tayang.


Girl: Haha. Padan muka. Ini nyotnyot aku yang punya!
Boy: Huhu. *kesat air mata dengan baju sambil  beralah.

6 ulasan:

  1. hahahahahahahah.. semua dia nak ambik.. hahahahahahahah

    BalasPadam
  2. haha...nyotnyot pun nak rebut ke? hahahaha...

    lawak la budak2 ni..

    BalasPadam
  3. sama mcm amani..apa org pegang dia pun lorat nak jugakkkkk

    BalasPadam
  4. iman yg sgt comel n tiut jer...eh ain akk br pasan laa..ain dh add akk ke lom ek...add tau jgn x add...hehe

    BalasPadam