14 Mac 2012

Bila si bam-bam bajet model.



Photog Ofis: Kak, saya nak test lighting ni. Jap lagi nak ambil gambar untuk website. Meh tolong jap. 'Berdiri je' kat sini.

Kakak: Ok.

Photog Ofis: Klik.klik.klik.klik.klik.klik.klik. *beratus juta kali sampai model lenguh kaki.

Hasilnya?

Ha'ahhhh, ahkakkkkk memang berdiri je pun kat situ tak buat apa. *tangan di dada mata ke atas.
Tu baru 6 keping je I letak ya. Kalau letak lagi bebanyak gambar kang, ada pulak yang tak lalu makan menengoknya.
Haha.

12 ulasan:

  1. sweet!tak psl punya byk gmbr,:-) bestnyer!hehe.

    BalasPadam
  2. hahaha...xpe ain..
    bam2 pun mantain cute lg =p

    BalasPadam
  3. cantik dear!i lalu je..hehehe=)

    BalasPadam
  4. YM:
    Dah biasa dah ada byk gambar camtu. =p


    Cik Aini,
    Tulah kan. =)


    Noora,
    Tq darl!
    =)

    BalasPadam
  5. perghh...ko da bleh paki bju nih...saluteeee lah..hahaha..
    go go chaiyokkk...;p

    BalasPadam
  6. Nuras:
    Hakhak.
    Usaha pasti jaya.
    Akan terus berusaha sampai dapat cium angka 5 =)


    Na,
    Maceh dear.

    BalasPadam
  7. beautiful what. macam2 gaya ada! you're so versatile...hehe.

    BalasPadam
  8. ala tomey tomey.. baju u cantik =)

    BalasPadam
  9. Farra:
    Tq dear.


    Yuyunz:
    Hakhak. Baju lama tu Yunz.

    BalasPadam