06 Februari 2012

Oh Februari!



Sekitar Oktober 2009,

B: Saya nak jaga awak, boleh?
G: Saya dah besar, boleh jaga diri sendiri. Saya pun ada makbapak, dorang bertanggungjawab ke atas saya. Dorang boleh jaga saya.

B: Saya nak jaga awak, nak jaga awak sampai saya menutup mata.
G: Haha. Macam dialog drama lah! Awak ni banyak sangat tengok drama.

B: Awak tak pernah nak serius.
G: Ok, ok, saya serius. Awak, apa yang saya boleh kata, kalau diizinkan Tuhan, moga ada jodoh kita.

B: Saya dah pernah hilang awak sekali, saya tak nak ia jadi lagi. 14 Februari ni family saya akan datang merisik dan kita bertunang! Saya serius nak awak jadi isteri saya, Nurain Syazrin.
G: Gulp!*gelabah biawak

* B = Boy, G = Girl.

=)

5 ulasan:

  1. so sweet. may Allah always bless :)

    BalasPadam
  2. haha..sweet la ain =)
    dua2 dh mcm belakon drama =p
    moga jodoh awk berdua kekal selamanya.amin!

    BalasPadam
  3. http://khadijahhishamuddin.blogspot.com/2012/02/jaja-fashion-style-stock-panas.html

    mari shopping baju2 kat sini :)

    BalasPadam
  4. Azeelia:
    Tq dear.


    Aini:
    Hehe. Tq dear. Kita semua hidup kat dunia ni memang pelakon kan?

    BalasPadam