22 November 2011

Tahniah Harimau Muda!

Tersungkur GARU DADA di bumi sendiri,
Diratah rakus HARIMAU MUDA,
Itulah akibatnya meninggi diri,
Seeloknya diucapkan 'PADAN MUKA!'

'MALING SIAL' gelaran kau beri,
Bendera dibakar, pemimpin dihina,
Ternyata sial itu memakan diri,
Gah MALAYSIA memenangi piala!

Provokasi dan layanan kelas bawahan,
Juadah BERACUN dihidang tuan rumah,
Dirgahayu MALAYSIA kental perjuangan,
Berkat sabar dan doa kepada ALLAH.

Atas padang kita berlawan,
Di luar padang kita berkawan,
Penyokong lawan tidak budiman,
Ibarat BERUK MAK YE duduk di hutan.

'GANYANG MALAYSIA' kata dijulang,
HARIMAU MUDA dicaci maki,
Pingat EMAS kami bawak pulang,
Merataplah orang seberang tak henti-henti.

Lagu NEGARAKU lambang negara,
Tapi di'booooooo' sepanjang masa,
Sifat BANGSAT LAHANAT mu tidak terkata,
Menanglah sejuta emas sekalipun, ia tidak bermakna.

Garuda itu binatang dongengan,
Mana kan ketemu di mana-mana,
Harimau Malaya LAMBANG sanjungan,
Tersohor hebatnya ke seluruh dunia!

Sunyi sepi negara seberang,
gegak gempita di negara kami,
Lain kali jangan berlagak sembarang,
Bila dah tewas, tersembam menyembah bumi!

Acara bola sepak ibu segala pingat,
2 kali berturut2 milik kita,
Pemain bermatian mengerah keringat,
1 JIWA SOKONG MALAYSIA!

BONAI PONOROGO WAK EH ONOJOROKO,
MILONOBO PATRICH JOTOSOWOLO,
PODOCOYONGGO UPIT NENEM IYO WAK OKTO,
IRENG KOKOBO INDON MONGGOBOTONGGO!!!!!
*bukak google translate nak tau ape maksudnye ~ I dah try GT dah, tapi xde pun maksudnya? =p

Source.

Notalipscumel:

1. Yey, HM menang! Seronok sangat dorang menang waaaaaluuuupun I dan bola takdelah nak berapa ngam mana nye pun! Dengan bakar benderanya lah, dengan tak hormat lagu kebangsaan nye dan macam-macam lagilah nak melayan perangai mereka yang tak bertamadun tu, Alhamdulillah, kemenangan berpihak kat Malaysia juga.

4 ulasan:

  1. hari ni semua bola.. sana sini cerita bola..

    p/s: zana dah tanya zatul, mmg dia kenal ain.. hihihi.. kecik jer dunia ni kan..

    BalasPadam
  2. Tu la, kat memane je cerita bola.


    P/S: Tu la pasal. Pusing-pusing dalam blog, jumpa kawan sekolah rendah pulak. =)

    BalasPadam
  3. mmg sakit hati betul dorang tak respek Negaraku...mmg lahanat!!

    BalasPadam