15 November 2011

Eh, gamba Hari Raya haritu! =p

Haha,
Dah sampai Hari Raya Haji dah pun, baru nak sibuk upload gambar Hari Raya Aidilfitri. Memang dasar delay tak ingat lah kan!

Tu pun nasib baik terjumpa gambar dalam pendrive ni ha sebab tiba-tiba hari ni nak guna pendrive pulak. =p


Udang masak tempoyak.


Asam pedas ayam.


Meraikan tetamu yang sudi datang rumah.


Sahabat beraktiviti. Tak kira la aktivit apa, fizikal, mental mahupun aktiviti mulut. (gosip)


Kak Najwa & Kak Halina. =) Berseri je muka orang tudung biru tu.


Kak mas ~ Dah selamat bersalin pun!


Abg Johan suami Kak Mas.


Hey ladies!


Gosipt time!


Pergi ruma birthday girl + Open house.


Si kembang setaman dengan Kak Mija yang dah bekerja kat UTeM.


Bergambor deng Tuan Rumah yang bertudung cora k.


Iklan: Model hot!


Next, lawatan rakan ex-roomate + ex-classmate, Budak Sopan.


Muaahh, muaaah!


Iman Raneeya dengan Makcik Ayu. Erkk, makcik? =p


=) Sahabat selamanya. Laf uols so much.

6 ulasan:

  1. amboihhh menu2 semua menyelerakan,
    tskk..

    BalasPadam
  2. Na,
    Dah itu je menu yang teman tahu. =p

    BalasPadam
  3. laf u tutututu.. *ade bau2 basi sket dah pixas ko neh. kah3...

    BalasPadam
  4. Mi,
    Ala yang basi itulah berharga kan? =p

    BalasPadam
  5. hebatnye masak lauk2 tu..tau order je ngan ain, heee :)

    BalasPadam
  6. Elin,
    Saya budak baru belajar. Masak ikut suka je campak-campak.

    BalasPadam