06 September 2011

Hari Raya hari gumbira. =)

Hari Raya Aidilfitri 1432H yang sangat bermakna kerana,

1. Tahun ini bertiga dengan adanya Iman Raneeya. =)
2. Tahun ini beraya di belah ai. Yey!

dan, ia menjadi bertambah-tambah bermakna dengan beberapa lagi berita gumbira. Alhamdulillah. Terima kasih Tuhan dengan setiap kurniaan kepada ai, keluarga dan rakan taulan.


Saling melengkapi = Kesempurnaan+Kesederhanaan.


Kamu semua adalah Kebahagiaan.


Abah & Ibu = Atok & Nenek.


Kaklang, Kaklong, Kakngah & Bangsu. Eh, Paksu lah. Sayang kamu semua sampai syurga.


Lil' Raneeya dengan baju kurung buatan Nenek.


Salam dihulur tanda kemaafan.


Adik beradik. Air dicencang takkan putus. Dah buat salah, saling bermaafan di bulan mulia.

notalipscumel:

1. Tahun ni tak tukar baju raya pon. Pakai baju raya time Kakngah kawen jer sebagai langkah penjimatan.

2. Ai rasa janggal je le nengok kekaler di atas. Kaler gold sgt bukan ai lah! Haha.

3 ulasan:

  1. selamat hari raya kak :)
    baby akk sebijik cam rupa akk yg cantek :)

    BalasPadam
  2. irine:
    tq dear.
    selamat hari raya juga ye buat irine & family.

    BalasPadam
  3. gold... =) cantek la...
    ade kelass..hehe

    selamat hari raya =) folow2

    BalasPadam