04 Julai 2011

Sedih, tak mampu berkata apa!


Air mata hampir menitis bila membaca kisah Norma.
Lagi sedih bila mengenangkan nasib baby comel di atas ini. =,(

Ya Allah, kau berilah kekuatan kepada mereka untuk menempuh dugaanmu itu dan kau ringankanlah beban Norma dan keluarganya.
Sesungguhnya hanya Engkau yang mengetahui atas segalaNya yang terjadi ya Tuhanku.

=,(

3 ulasan:

  1. tu la aku pun ada baca gak...ciaan sgt kan... berat bahu memandang berat lagi bahu memikul... semoga diorg kuat sntsa..pasti ada hikmah disebalik semua ni....

    BalasPadam
  2. feeza:
    tular, bahagian masing-masing kan. nsb kita ni tatau lagi mcm mana. Apapun, semoga Norma tabah dan kuatlah.

    BalasPadam
  3. sedihnya kak... kalau kita rasa hidup kita ni menyedihkan, ada orang lain yg lebih menyayat hati kisah mereka. apalah sangat nak bandingkan dengan kita yg baharu diuji sedikit ni. semoga kak norma ni kuat dan sembuh jua. sy tabik suaminya.

    BalasPadam