27 Jun 2011

Berjanji temu dengan gula-gula hati.

Bukan senang hendak berdua-duaan sejak si kecil itu hadir. =) Oleh itu, peluang yang ada digunakan dengan sebaiknya.


Jejarimu jejariku jua.


Duduk mengambil angin di tepi pantai. Berangin. Tenang.


Jeli kelapa dan teh ais 3 layer penyegar tekak.


Goreng pisang pun ado bersama sambal kicap.


Rojak buah sebagai penutup berjanji temu.

=)

6 ulasan:

  1. hi...ain, xsakit badan ke makan jely kelapa, air ais... org tua2 pesan, jgn mnm air kelapa, ais coz nti sakit badan/urat.

    BalasPadam
  2. sakit juga tp sebab nak, ikutlah nafsu itu.

    tapi tak abes pun minum sesemua tu.

    BalasPadam
  3. ain rojak tu nmpk sedap..katne tu..antu rojak..hehe.

    p/s: tau pun..masa berdua amat berharga kan setelah ada dak kecik. Camtu la kitorang rasa..curi2 tgk wayang..huhu. Tp bila da ada anak ni..klu kuar berdua jer..sure teringat dak kecik tau..hee :)

    BalasPadam
  4. ish...ish...ameh dulu 100 hari pantang mkn benda² seme ni, mcm ikan pari smpai skang x berani nk mkn lagi...huhuhu...

    BalasPadam
  5. elin:
    tu rojak kat pantai pengkalan balak, melaka

    ameh:
    saya makan ikut rasa ok je. kalo badan tak rasa pape, saya teruskan makan. =)

    BalasPadam
  6. Nak dating jugak!!

    Im back!
    belum bersalin lagi lah :) HEHE

    BalasPadam