Khamis, 26 Mei 2011

My BFF wedding.


Nama pompuan ni Norafzan Abdul Rahim.

Siapa dia?
Kawan karib ai sekatil sebantal masa belajar di UiTM Seri Iskandar dulu.

Motip buat posting pasal dia?
Dia akan berkahwin besok. =|

Sebab ai buat muka -> =| ?
=,(
Ai tak dapat bersama dia tok meraikan hari bahagia dia.

Pasai apa tak dapat bersama dia?
1. Sebab majlis dia jauh kat Sungai Petani nun. Kalau setakat KL, memang ai dah redah je even dalam patang pun.
2. Suami ai tak bagi izin ai pi sebab ai dalam pantang. Dah jadi isteri kan, cakap suami tak boleh nak lawan, kang tak cium bau syurga. =,(
3. Kalau ai pi, sapa nak jaga anak ai. Ai kan dah jadi Mummy.

Series, ai sangat sedih. Full stop.

To afzan:
I laf you, tu ang kena taw even aku takdak di Hari Besar ang. Aku minta maaf sesangat tak dapat pi kenduri ang. =,(
Aku doakan ang bahagia sampai syurga dan cepat dapat baby macam aku. Aku harap ang dapat maafkan aku na sebab aku tak datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan