26 Mac 2011

Lapan bulan setengah.


1. Siapa yang tak percaya saya sudah makin mengembang, sila lihat gambar di atas dan percaya lah. Ia satu kenyataan. =)
2. Semua sesi bergambar yang dicadangkan dibuat di luar terpaksa di batalkan atas faktor ketidaklaratan.
3. Nasib baik dibuat secara indoor sahaja, sebab selepas itu kaki cramp. =p
4. Saya sudah pandai pakai tudung ala-ala Yuna itu. Yey! Tapi AJ tak suka, sebab dia suka saya pakai tudung lycra sahaja. Nampak sexy katanya kalau pakai lycra.
5. Semoga semuanya akan baik-baik sahaja sampai ke bulan ke sembilan. Insya-Allah.

Mami Dedi sayang baby tau! =)

6 ulasan:

  1. comel je muka awk nampak ibu-ibu :)

    semoga selamat keduanya awk..

    BalasPadam
  2. tq kupaslaoren.

    Insya-Allah, dengan izinNya, moga semua akan baik-baik saja.

    BalasPadam
  3. sangat santek gamba nih :)
    nak kOmen kat FB, tunggu faruQ apprOve dulu..hiks!

    BalasPadam
  4. gojes ok... keduanye dah nampak nur keibu bapaan.. alhamdulillah... insyaallah sume kan ok2 saje...

    BalasPadam
  5. wahhh...perut pon nmpk dh jth.,bb pon dh engaged.,mst cpt b'salin ni.apepon.,mudah2an sumenye slmt dan dipermudahkn.
    psssttttt..ain nmpk tembam la.hihiiii

    BalasPadam