07 Mac 2011

9 weeks to go!

sebelum tu,
to ashee,
hepi besday sista! 7 mac 1985.
semoga sentiasa dimurahkan rejeki, dirahmati Allah s.wt., riang, hepi dan gumbira bersama si dia.
bersedialah untuk menghadap bulan 7 nanti. *nak jugak kawen same bulan dgn ai tu. =p
ehem2, dah abes pujuk ke belum ni? cepat weh buat decision tok hari besar. ayat tu kasi manessssss sket. haha.

9 weeks to go!
gulp!
bila kira as 9 weeks,
rasa macam dah tak lame je lagi dah. *muka cuak
tapi bila kira dalam bulan,
=)
eh, banyak lagi masa lah. bole?

sekarang ini dah terasa seperti perempuan tua yang berumur 80 tahun!
sentiasa penat dan tak cukup napas.
lagi-lagi kalau kene panjat tangga ke tingkat 5 sebab lif rosak, kelapanpuluhan umur tu kan main terasa sangat.
tercungap2 dibuatnya tok manjat tangga, siap brenti2 tok rehat lagi. tak boleh dah nak naik terus pecut je cam dulu ke tingkat 5.
huhu, somput ai oke!

malam pulak, 2 jam sekali asek bangun tok terkucil.
bila nak tdo rasa sesak nafas.
heartburn a.k.a pedih hati tetap menggila seperti biasa.
panas dan peluh dah jadi kawan rapat.
hebat kan? =p

hari sabtu petang, dea bawa pergi berjalan ke alamanda.
akibat tiada henti tok berehat, malamnya kaki rasa kebas sebelah hingga ke pagi.

apapun,
9 minggu je lagi baby,
mamidedi tak sabar nak jumpa baby dah!
diharapkan semuanya kan baik-baik saja lah, Insya-Allah.

eh, 9 minggu je lagi pun, dah dekat2 nak besday ai dah!

3 ulasan:

  1. tQ sis..huhu...x tau lor..mcm x leh jer..^^

    BalasPadam
  2. relax2 mami... jgn marah2 ingt baby dlm perut tu... org tukangan rumah ni mmg macam tu..kita kena tegas skit.. sy pn pnah kena gak ri tu.. cool ok.

    BalasPadam
  3. qeen:
    camtu kena cari alternatif lain lah.

    feeza:
    salah komen nih.
    xpe, ai tnga sabar lah ni tok beby.

    BalasPadam