08 Februari 2011

Ommak!



mak: ko mengandung dah berapa bulan dah?
me: 6 mak.
*tetap akan tanya 7 8 kali benda yg sama, dah 7 8 kali lah ai menjawab balik.

bila nengok ai dah agak-agak nak ternaik suara sebab asek jawab benda yang sama,
mak akak cakap,
alah, tanya pun marah. *dengan muka tak bersalahnya.
=,(
mak, ai bukan marah, tapi penat nak jawab soalan tu banyak kali.
dan ai sedih melihatkan keadaan yu mak, yg semakin lupa & dimamah usia.

notalipscumel:
hargailah dia ketika masih bernyawa, jangan besok bila dah tiada sebok nak berdrama swasta nangis2 hiba.

ommak = nenek

5 ulasan:

  1. btol2....hehe..mrh pun mrh2 syg jer...huhuhu

    BalasPadam
  2. abah akak pun same =(, bile tgk sedih sgt2. tp x penah rase nak marah walopun kena tanye soklan yg same byk kali. ttp jwb sbb dah mcm tu. nnt esok2 dah takde tentu rase menyesal. sabar byk2 dan doa2 je utk kesihatan mereka.

    ~ustajah

    BalasPadam
  3. qeen:
    yeps. betol tu.

    tazah:
    dah mmg sejak azali, kalo bercakap mmg high pitch je. =)

    BalasPadam
  4. folo & BW..

    mehla jenguk belog ai..

    salam kenal! (^_^)

    p/s:cute belog awak...

    BalasPadam
  5. hai emi,
    thanx sudi jengok2.

    oke, i will folo uuuuu =)

    BalasPadam