06 Disember 2010

Tahniah encik ketua kelas!

sabtu yang lepas sempat curi2 masa gie hadir wedding ketua kelas kami, abg faizal.
=)
tahniah bang.
alhamdulillah, setelah mengharungi pahit manis dugaan bertunang, akhirnya disatukan juga dengan kak su. so, jom layan pixas di majlis comel merah jambu ini. ai likeeeee oke majlis ni. pink sume.


pengantin baru & pengantin suam-suam kuku. =p


bergambo bersama sebahagian kelasmet yg hadir. sempat gosip uolss. 360 darjah yeeee! haha. *feeza, ko jgn tanya aku lak apa 360 tu sbb smpai skrg aku tatau amende.

pelamin yg simple tapi suwit. kan?


kek cumels. huhu. xdapat rasa =|


usik mengusik si pengantin baru. tersipu mereka.


suap-menyuap. haishh, tetibe verangan nak sanding lagi. bole?


last but not least, lagu tok pengantin baru yg dinyanyikan oleh penyanyi bersuara jantan, nazrul. *eh, ai bole pakai kebaya lagi la.

notalipscumel:
sekarang gie memane majlis xpayah nak susa2 amek gambo. AJ tau je gambo ape yg ai nak kalo gi majlis kawen ni. syabass betta! haha.
tapi,
even bez2, satu je yg ai tak gemor sbb AJ tak nyempat2 tak senang duduk nak abes makan sbb dia tak sesabo nak gie amek gambo.
haishh,
sentap mak nak dengan ko ni AJ. dah la bini ko skrg ni pantang ngadap makan, boleh lak ko nak cepat-cepat ye suro makan! tak feeling oke.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan