Isnin, 22 November 2010

Tiada tajuk.

1. Mulakan entri dengan senyuman. Result exam ada peningkatan pada CGPA dah masih kekal dengan 3 pointer. Itu yang penting. Alhamdulillah. im back on track. Harap takkan kecundang lagi di tahun akhir ini.

2. Semester baru sudah bermula. Wiken xdapat nak berjimba-jimba. Sudah di tahun akhir di semester pertama. Di kala ini terasa macam buat master pulak. Sebab, ada paper research method yang perlu diambil. Haish, pening mak nak! Haha.

3. Preggy akan genap 4 bulan this wik. Alhamdulillah. Muntah dah berkurangan, selera makan pun dah tak dapat nak bendung2. Hadapkan je la. Tuhan je yg tahu macam mana eksaitednye perasaan ini nak jadi mami, tapi bila mama pesan, jangan hepi sangat sebab kita tak dapat jangka apa yg akan jadi, so teruskan sajalah dengan mood biasa2, mcm xda pape.
Ingat pesan orang-orang tua: Jangan suka-suka, nanti duka. Barang baby pun mama pesan jangan beli byk2. Dah lahir nanti baru beli yang lengkap semua.

4. Di bulan keempat kandungan ni juga, mata dah mula pedih-pedih. Mengikut thebump.com: "One bit of bad news -- your eyes might be feeling a little dry these days". So, kene gi tempah spek mata la nampaknya.

5. Dua orang sohabat akan bernikah Disember ini. Syukur. Ai sangat eksaited dan hepi sbb mereka akan berkahwin. Sebab? Mereka telah lalui macam-macam dugaan ketika bercinta, dan dengan pernikahan ini ai harap mereka akan bahagia. To abang faizal (4/12) & emma (12/12), semoga berbahagia hingga ke syurga ai ucapkan. Tiada la kesedihan oke, bahagia akan menjelma, Insya-Allah. Oleh kerana mereka sudah wat appointmnt setengah tahun awal, so, ai akan cuba la hadir majlis hari besar mereka nanti. =)

8 ulasan:

  1. date i jgn masukkan tau :p

    -gajahputih

    BalasPadam
  2. GP:
    mmg tanak masukkan pun. kan u tanak bg ai dtg =p

    BalasPadam
  3. mane ada laaaaa. sengal

    -gajahputih

    BalasPadam
  4. betul2. kate orang2 tua, tak elok bersuka ria sangat okeh! i pun sentiasa ingat pesan tue. takottt!

    BalasPadam
  5. hi ain, i nk follow u....
    anyway, congrats mommy-2-b!!!

    BalasPadam
  6. GP:
    ade! =p

    balkidz:
    org tue byk makan garam, sbb tu dorang pesan mcm2.

    e'ein:
    tq dear.
    i'll folow u too. =)

    BalasPadam
  7. jaga baby anda baik2 tau.....kita jumpa nanti pada 12.12.10. insyaAllah. :)

    beby

    BalasPadam