25 November 2010

Setahun yang berlalu


*pixa: credit to su anna joe

dalam setahun yang berlalu ini,
hati teringat,
time mula nak berbaik semula.
asek ditanya soalan yg sama, "bila awak nak keluar dengan saya?"
dan ai jawab, kalo ada jodoh, nanti kita keluar la. *bajet artis+jual mahal.

dalam setahun yang berlalu ini,
hati teringat,
1st time berbuka puasa tahun lepas & 1st time jumpa semula.
serba tak kena.
bajet cun, kontrol sini sana.
nak suap nasi pun rasa macam nak tersuap lubang hidung je.
jujurnya, ai segan yang teramatlah saat berjumpa bertentang mata.
almaklumlah, 3 tahun takbertegor sapa.

dalam setahun yang berlalu ini,
hati teringat,
time ditanya, "boleh tak saya nak jaga awak? saya nak jadi guardian angel awak"
ai jawab, kalo diizinkan Tuhan moga adalar jodoh kita, doa ye?

dalam setahun yang berlalu ini,
pesan mama sentiasa tersemat di dalam hati,
"sayang orang yang sayang kita"
ternyata,
betol kata mama!
sebab orang yang sayang kita, akan berusaha untuk bersama kita.
orang yang hanya main-main cinta, bercinta sekadar melepas batuk di tangga.
kan ma?

notalipscumel:
hepi anibeseri 4 bulan habie.
 =)

7 ulasan:

  1. jodoh akak dgn dia mmg kuat. alhamdulillah. whatever happened between you and him in past, thank God you guys get back together :')

    -gajahputih

    BalasPadam
  2. GP:

    harap ia akan terus kuat sampai syurga. amin.

    BalasPadam
  3. semoga berbahagia sampai ke anak cucu. nurul dulu kwn dgn abg saiful 6 tahun lbh baru decide nak kawin. skrg sudah 8 thn lbh nurul kenal suami nurul. bila fikir blk tak sangka itu jodoh nurul

    BalasPadam
  4. semoga berbahagia sampai ke anak cucu. nurul dulu kwn dgn abg saiful 6 tahun lbh baru decide nak kawin. skrg sudah 8 thn lbh nurul kenal suami nurul. bila fikir blk tak sangka itu jodoh nurul

    BalasPadam
  5. alololo..sO sweettttttt

    *sOkOng stetmen ur mum
    ;)

    BalasPadam
  6. alololo. tacing wa beb..hehehe.

    p/s : sori lama x bg komen. ai bz lah nak bengkel ni.

    take care!

    beby

    BalasPadam
  7. beb:
    xpe. yu kan pegawai, mesti la bz.
    =)

    BalasPadam