18 November 2010

Sebak.

Dalam tahun 2010 yang makin ke penghujung ini, ada beberapa perkara yang buat ai sebak.

1. Saat abah memandang ai ketika di tanya Imam mau jadi isteri AJ atau tidak. Sebak sgt di saat mau menukar status anak abah kepada isteri AJ. *sebak2 pun ai kaberline dengan gelak. =p

2. Saat pertama kalinya AJ mengimamkan solat maghrib selepas bernikah. Satu perasaan yang bercampur baur ketika itu tak dapat digambarkan dan terus sebak.

3. Saat mendengar takbir Hari Raya Aidiladha ketika dalam perjalanan pulang ke Melaka baru-baru ni. Sebak sambil mengusap perot mengenangkan degupan jantung comel yg sedap berdegup dalam perot ini.

Tuhan,
terima kasih atas setiap kurniaan.

Sesungguhnya dalam setiap pengorbanan dan kesakitan, pasti akan ada sinar kebahagiaan sebagai ganjaran.

Salam Aidiladha 1431H.

7 ulasan:

  1. sebak juga bca entry ni...salam aidiladha jugak :)

    BalasPadam
  2. beb:
    =,) jugak.

    luvlikethis:
    kamu bace dengan rasa sbb tu sbb juga. =)

    BalasPadam
  3. hmm...sebaknye bc en3 ni..syahdu..

    BalasPadam
  4. epi belated ari raya aji. hehehehe

    p/s : skali lagi, maap lama x komen. bz bz bz. kat umah x bukak blog org. bukk blog kat opis je.

    beby

    BalasPadam