19 November 2010

Mimpi.

dua hari lepas ada mimpi seorang nenek tua dan seorang budak asyik ngikut ai dan AJ ke mana saja kami pergi. sehingga masa kami tidur pun, dia ikot tidur bawah katil juga. tapi tu kan mimpi je.

bila cerita pada teman-teman, mereka suruh pergi jumpa ustaz untuk cari pendinding rumah.

hurmm,
akan cuba difikirkan.

tapi,
sekarang ini, hati asyik berdebar-debar sahaja.
dan,
perasaan takot sangatlah melampau-lampaunya. sampaikan nak mandi pun suruh AJ teman juga.

harap-harap tiada apa lah.

4 ulasan:

  1. salam ain...

    rasanya itu yg terbaik.. coz kalau gangguan sebegitu di biarkan takut melarat... bak kata org.. "depa" cuv\ba test power.. kalau tak dee halangan... depa teruskan..

    terutama yg jenis liar nie

    BalasPadam
  2. isk xde papelah. jgn pikirkan sgt k.

    beby

    BalasPadam