08 September 2010

Oh, raya tinggal sehari je lagi!

1 hari je lagi tinggal nak pose,
1 hari ni je mase tok balik 4.30 akan tamat,
1 hari je lagi nak raya,
1 hari je lagi ramadhan akan meninggalkan kita.
yang pasti,
dalam satu hari ni je lagi yang tinggal, ofis da lengang dan jalanraya da mula clear.
ikot ati mau je bercuti. tapi apa kan daya, telah memilih tok bercuti selepas raya. so, dok dendiam je la kat opis ni.
papepun, tok hilang kan bosan, jom layan gambo. ado gambo yg baru & ado gambo2 yg dah lama terperam. =p

ermm,
tahun ni tade ape yg bertukar baru ye kecuali status diri ini je. haha.
tado baju baru, langsir baru, rumah baru, perabot baru. yg ada hanya pengantin suam-suam baru ni je la.
untuk tahun ni, bersederhana & pakai mana yg ada je la.

tapi dalam2 tade yg baru & cuba menahan diri dari bersoping,

tada,


nyempat lagi gi gunting rambut baru tok raya. =)


dan, 'terbeli' barang mekap baru lak ai. *ampun b, tak sengaja.


dan lagi,
sepasang sepatu pink flat skrin. haha. no highheels for raya tahun ni ye. =)

tujela yg barunye pun tok raya tahun ni.
dah2,
moh kita teruskan layan gambo sampai muntah.
bulan pose tak elok ckp byk, kang haus lak. =p


last sunday clas pagi tado. so, g mines jalan2 with klasmet. kat sini la tmpt kejadian terbeli elianto. =p


mum's cooking terbaik dari ladang. ni time berbuka bsama femili kat melaka.
huish, sodap!


berbuka pose di putrajya dengan makanan segera KFC. ade org nk g smyg kat mesejid tu, so kene la berbuka di sana. =)


air tangan seorang isteri. ecececece. sup tulang & buah melaka ijau tok hidangan.


lawatan ke rumah puan sila melawat bebynya lia sabrina. sgt cumels. huhu. bila la turn ai pulak kan? =(


ni berabad lama da gambo ni. time slebrate besday cik hazrol & cik azizi.
mahap ye, baru post kat blog. semoga kamu berdua panjang umo & cepat kawens.


lunch at kg jijan selepas dua minggu setengah mendirikan rumahtangga.





















celebrate besday ibu & mak together2. =) hepi besday mums. ai love you sama rata.


parcel yg diterima dari changlon time mengidamkan nak makan kopok itu. thanx puan azira kerana menunaikan keinginan ai itu. sodap & sayang dik are!

4 ulasan:

  1. wah br nk update byk benda nk share kan.nmpk sgt akak busy nak adapt dgn life skrg kan kak.

    sup tulang tu.nnti kitorg raya rumah akak masak tu ok?

    -gajahputih

    BalasPadam
  2. GP:

    kalo tanak makan sup tulang daging tak tanggal sila la bg tau awal nk datang ye. =p

    BalasPadam
  3. Ain...kasut pink itu sgt suwit....Selamat Hari Raye ek...

    BalasPadam
  4. kakmai:

    =) tq sis. selamat hari raya juga

    BalasPadam