28 September 2010

Congrats my dear sis

kak mas ,
=,)
congrats my dear sis.
*speechless la, tak mampu cakap pape bile lihat sume gambar.
papepun, kakak sgt cantik taw!
welkam to de club & semoga bahagia hingga ke syurga. amin.


sama tak?


ucap tahniah sebelum nak gi class & wish slmt ehem2. haha.


next, kak wa's turn lak. Insya-Allah. =p


perempuan itu lupa daratan yg dia pegnen. hampir2 kena marah dgn AJ bila nak melompat ke pelamin membetolkan kain mak pengantin. *ergghh, ai telupa la ai pegnen!


suwit like candy =)


dalam hidup ni, kawan gelaketawa mmg ramai, tapi kawan menangis bersama susah nak cari. im hepi, sbb ai ada mereka. =)

dan,
di malam harinya,

stayback tok jadi pencacai di MAVIC. huhu. so sori kwn2, sbb tak dpt tunggu lama. perot sudah mengeras.
dan,
malam sebelumnya,

cuba berbakti kepada fakulti.
notalipscumel:
1. kalau ibu tau aktiviti ai camni, mampos!
2. oh! semakin hari semakin gemoks.
3. separoh jiwa untuk study telah tiada.

8 ulasan:

  1. somel nye ko skrg...kening makin lebat nyahhhhh!

    take care!

    beby

    BalasPadam
  2. bie,
    =p
    kening lebat tu trademark la.
    haha.

    ko pun, tc. gie cabut gg la!

    BalasPadam
  3. to bie: apesal dlm byk2 kau tengok kening? haish... agaknya kalau aku kau tgk apa lah? ;p

    to kakchik: take care okie! lafyu :)

    pstt nak no tepun mak kau. nak report :P

    BalasPadam
  4. pia:
    kalo ko, beby tgok.... haha. =p clue: mula huruf G. *ades, abeslah anak aku ngikot macik pia dia nnt.

    psst: tepon mak aku line xclear. =p

    BalasPadam
  5. waaaa.. Vah Vah Vah.. memang sangat santek kan si Mas ..:)
    Congrats
    Ain, Take Care

    BalasPadam
  6. cantikla kak mas that day.berseri2 :)

    oi jgn nk busy2 sgt.sila letak jawatan dr jd penyambut tetamu dh

    -gajahputih

    BalasPadam
  7. zura:
    iye. die sgt santek+seri2

    =)

    BalasPadam
  8. GP:
    yep. seri bangat.

    tado bz sbb tado pape program dah.

    BalasPadam