27 September 2010

b e r t a h a n !

ada masa,
pagi oke, bile petang lak meragam. semua buat ada je yang tak kene.

ada masa,
pagi rasa cam nak demam, pening dan mual-mual. tapi, lepas ke pukul 3 hingga ke malam mata segar tak boleh nak lelap, badan tetibe rasa tegap.

ada masa,
muntah2 hingga lembik. apa makan sume keluar balik.

ada masa,
perot sentiasa rasa lapar cam orang puasa. makan juga la even tade rasa tok elak perot bergendang.

ado masa,
tekak lak, rasa tah pape. paling banyak rasa masam yang sangat la tak selesa.*erghh.

ada masa,
dada seperti tercekik. terasa penuh tak tentu rasa.

ada masa,
perot, sentiasa menegang. sakit.

ada masa,
oke je. takde rasa papa. terfikir2, haish ngandung ke tak ni?

AJ kata,
cuba la tahan yang. jangan ikotkan sgt. *haish, ckp senang la.

Yana kata,
ko kira kuatlah. boleh datang ofis semua ni. *ai dtg opis sbb terpaksa oke!

Ibu kata,
bykkan sabar. tak elok stres2. kalo stres brenti je blaja.

Hati,
sabar dan teros bersabar. kejap je ni. tak lama lagi oke la. *Insya-Allah.
tapi, ai tetap risau juga.
beban study+keje+tak tentu rasa = STRESs

=,(

3 ulasan:

  1. stendet la tu ain.. =)
    tapi ko akan mula rasa saat bestnya bila si KIUT mula bergerak². Exp start bulan ke5 ... macam ada alien lam prot yang gerak². So suweet.

    Masa memula ni, jangan layan sangat prasaan tamo makan.. nanti bb tak dapat zat khasiat oke. Banyakkan sabo. Exp AJ.. heheh

    Masa ngandong ni la ko akan dilayan bagai sang Puteri :P

    BalasPadam
  2. sabar banyak2. ingat Allah sentiasa ada disampingmu.

    Luv:
    Ct Ayu Samian

    BalasPadam
  3. nak nasihat pun aku tade experience. yang aku boleh kata, sabarlahhhh.

    tu semua sebahagian pengalaman mengandung.

    BalasPadam