17 Ogos 2010

Haish, jangan la macam-macam

tak tentu rasa sekarang ni.
haish!
mungkin kah peralihan hormon?
atau disebabkan ai nak demam?
atau segalah penatlelah beberapa minggu lepas baru terasa sekarang ni?
takpun,
penat dengan kehidupan baru ni? almaklumlah, masih cuba untuk membiasakan diri.

melihat kepada bintik2 merah di muka, terus ai ckp kat AJ, mebi nak redflag kot.
dan AJ menjawab, tah berapa kali nak redflag la agaknye awak ni.

haha.

yang pasti,
mood malas merajai diri. dan, asek mau tdo & rasa nak muntah sajo la.

adoai,
jangan la macam-macam di bulan ramadhan ini!

notalipscumel:
balik kang nak beli air 100plus. elok minum tok elak demam + tok tambah tenaga.

10 ulasan:

  1. ke dh berisi? wink wink ;P

    -gajahputih

    BalasPadam
  2. ha..tau..tau...nak ada bb kot.. :)

    BalasPadam
  3. hehe...dah ade isi kot...bersediala ek...

    BalasPadam
  4. btl3... tanda2 tu... ;)

    BalasPadam
  5. ms ml preggy lu, naik bintik2 merah kt bdn..huu...tanda la tu

    BalasPadam
  6. tu lah..rasanya dah preggy tu ;)

    BalasPadam
  7. better wat UPT...at least ada gak hint pastu baru gi klinik

    ~makgajah

    BalasPadam
  8. uols:
    jgn fikir yg bukan2 tntg nak muntah tu ye. ai kalo pose mmg camtu. akan rasa nak muntah jela. =)

    BalasPadam
  9. he3.....jgn malas2 plss!! rajin sketttttt..ambik kesempatann ye diee ni :P

    BalasPadam
  10. sah la tu ada baby..yei!

    BalasPadam